TELE SİKİŞ




Yalnız geçen gecelerinden bıkmadın mı artık? Yatakta tek başına azmaya daha ne kadar devam edeceksin? Burada da yalnız biri var, seni bekliyor. Gözünü aç ve karşıya bak. Aradığın tam orada. Müjde.Tele sikişle yalnızlığını giderecek ve kendine bir seks partneri bulacaksın. Gelmek ister misin? Senin olayım

BEN MELDA
 26 yaşında azgın bir kadınım. Uzun zamandır erkeğimi arıyorum. Yalnız geçen gecelerden bıktım. Artık ben de yastığıma huzurla yaslanmak istiyorum. Bir erkeğin sıcaklığını hissetmek istiyorum. Beni alsın içine soksun. Isırsın her yanımı.Ben de onun kucağına oturayım. Sokayım sikini içime. En tatlı şeyini  ver bana. Ben de sıcacık amcığımla kucaklayayım. Tırnaklarım sırtını çizsin. Sıktırayım omzunu.Gücünü hissedeyim.Beraber terleyelim. Bu gece senin kadının olayım.Arkadan sik beni , üstüne çıkayım.Göğüslerimi sıktır, bağırt beni. Çıldırt. Kullanmadık yerimi bırakma. Sadece sana aitim.

BU GECE SEKSE DOYALIM

Azgınlığın ne kadar? Benimki çok fazla.Yanıyorum . Ateşimi çok zor söndürebilirim. Saatlerce seninle sevişebilirim. Ye beni erkeğim. Kadının yap.İçime boşal. Sik beni aşkım. 

0 yorum:

Yorum Gönder